Welcome to Alexandroupolis Open Mall

Μήνυμα κ. Χατζημιχαήλ Κωνσταντίνου

Προέδρου Εμπορικού Συλλόγου Αλεξανδρούπολης

Με ιδιαίτερη χαρά, περηφάνια και ικανοποίηση, παραδώσαμε -προς χρήση- στην πόλη και τους κατοίκους της Αλεξανδρούπολης το πρώτο ολοκληρωμένο Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου της χώρας. Ένα έργο αναπτυξιακού χαρακτήρα που μετεξελίσσει τον κεντρικό αστικό και επιχειρηματικό ιστό σε πρότυπο τεχνολογικό κέντρο εμπορίου, πολιτισμού και ψυχαγωγίας. Σύγχρονο αναβαθμισμένο αστικό περιβάλλον, φιλικό στις νέες τεχνολογίες και τα ηλεκτρονικά συστήματα, με παροχή ισχυρού δωρεάν WiFi στους χρήστες της αγοράς.

Σύγχρονη αρχιτεκτονική στο αστικό τοπίο, με σεβασμό στις κινητικές δυσκολίες και τις ειδικές ανάγκες, νέα δεδομένα στην άσκηση της εμπορικής και επιχειρηματικής εν γένει δραστηριότητας, νέος τρόπος συναλλαγών μεταξύ καταναλωτών - καταστηματαρχών με πολλαπλά οφέλη για όλους. Alexandroupolis open mall λοιπόν, η δική μας αγορά, το δικό μας mall.

Τι είναι το Aνοιχτό Κέντρο Εμπορίου (ΟPEN MALL);

Ο θεσμός των Open Mallστοχεύει στην αύξηση του ενδιαφέροντος των πολιτών και των καταναλωτών για την τοπική μας αγορά, και στην προσέλκυση επαναλαμβανόμενων επισκέψεων στον χώρο τουOpen Mall. Πέρα από τη γνωριμία με το κέντρο της πόλης, την ψυχαγωγία που προσφέρει μια όμορφη βόλτα στην τοπική αγορά και τη δημιουργική απασχόληση για παιδιά και ενήλικες στις εκδηλώσεις που διοργανώνονται από τους υπεύθυνους για τη λειτουργία του Open MallΕμπορικού Συλλόγου Αλεξανδρούπολης, οι επισκέπτες έχουν ένα πρόσθετο κίνητρο για να προτιμήσουν για τις αγορές τους τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην περιοχή τουOpen Mall. Συγκεκριμένα, οι τακτικοί επισκέπτες του Open Mallμπορούν να ωφεληθούν με σημαντικές εξοικονομήσεις στις αγορές τους, με βάση ένα σύστημα επιβράβευσης καταναλωτών, που έχει σχεδιαστεί με κριτήρια: Την αποφυγή κάθε πολυπλοκότητας στον υπολογισμό των ωφελειών για τον καταναλωτή, Την απλότητα στη διαχείριση από μέρους των επιχειρήσεων, Τη φιλικότητα για τον τελικό καταναλωτή, Την ευκολία στην πρόσβαση, ώστε να μην απαιτείται να αποκτηθεί εξειδικευμένος εξοπλισμός από τις επιχειρήσεις, είτε αυτές που είναι ήδη συμβεβλημένες είτε αυτές που θα ενταχθούν στο Open Mallστο μέλλον Το σενάριο λειτουργίας του συστήματος επιβράβευσης καταναλωτών περιγράφεται με απλά λόγια στο παρακάτω παράδειγμα: Ο υπεύθυνος του καταστήματος είναι εγγεγραμμένος χρήστης στο portal με το ρόλο «Έμπορος».

1. Έχει καθορίσει το (ενιαίο) ποσοστό έκπτωσης που επιθυμεί να δίνει (π.χ. 10%) για το σύνολο των αγορών του καταναλωτή σε κάθε του επίσκεψη (και όχι ανά είδος)

2. Το ποσοστό αυτό μπορεί να το αλλάζει ο επιχειρηματίας ανά πάσα στιγμή

3. Το ποσοστό ισχύει για όλες τις αγορές και όλα τα προϊόντα του καταστήματος.

Ο καταναλωτής που θέλει να ωφεληθεί από το σύστημα επιβράβευσης επισκέπτεται το Portal τουOpen Mall, και κάνει την εγγραφή του. Ο αναγνωριστικός του κωδικός (ID) είναι ο αριθμός του κινητού του.

Με την εγγραφή του ο καταναλωτής:

1. γίνεται μέλος του Open Mallτης Αλεξανδρούπολης,

2. αν διαθέτει smartphone ή tablet μπορεί να εγκαταστήσει και την αντίστοιχη εφαρμογή για κινητές συσκευές,

3. στην εφαρμογή για κινητές συσκευές αλλά και στο portal μπορεί να δει το ποσοστό έκπτωσης που χορηγεί κάθε κατάστημα – μέλος τουOpen Mall.

Ο καταναλωτής επισκέπτεται ένα κατάστημα του Open Mallκαι αγοράζει ένα προϊόν. Ο υπεύθυνος καταστήματος ρωτά τον πελάτη αν είναι μέλος τουOpen Mall.

1. Αν ο καταναλωτής είναι ήδη μέλος, ο υπεύθυνος του καταστήματος εισέρχεται με τον κωδικό του στο portal τουOpen Mall, και αναζητά τον καταναλωτή με βάση το ID του (αριθμός κινητού του τηλεφώνου).

2. Αν ο καταναλωτής δεν είναι μέλος, ο υπεύθυνος καταστήματος μπορεί να τον εγγράψει εκείνη τη στιγμή ως μέλος τουOpen Mall.

1. ο υπεύθυνος καταστήματος εγγράφει τον καταναλωτή στο portal και του παραδίδει την ειδική κάρτα μέλους.

2. Όσον αφορά τα στοιχεία πρόσβασης, ο καταναλωτής επιλέγει username και το password θα παράγεται τυχαία (randomly)

3. Ο καταναλωτής θα λάβει email για την εγγραφή του και θα μπορεί να αλλάξει το password του.

Ο υπεύθυνος του καταστήματος εντοπίζει στην ειδική εφαρμογή του portal τον χρήστη – καταναλωτή και του προσθέτει πόντους (credits) ανάλογα με το ποσό της αγοράς του (ένας πόντος για κάθε ευρώ αγοράς - π.χ. 70 πόντους για αγορά αξίας 70,00 €). Ο καταναλωτής θα μπορεί να εισέλθει στο portal και να δει τους πόντους που έχει συγκεντρώσει, ενώ θα μπορεί να κάνει το ίδιο μέσω της mobile εφαρμογής. Ο καταναλωτής επισκέπτεται ένα (άλλο ή το ίδιο) κατάστημα τουOpen Mall. Ο καταναλωτής ενημερώνεται για το ποσοστό της έκπτωσης που διατίθεται από κάθε κατάστημα, είτε μέσω του mobile application, είτε του portal, είτε ρωτώντας τον υπεύθυνο του καταστήματος.

Ο καταναλωτής αγοράζει ένα προϊόν και επιθυμεί να εξαργυρώσει πόντους του για να πετύχει την έκπτωση που έχει δηλώσει το κατάστημα.

1. Ο υπεύθυνος καταστήματος εισέρχεται στο portal, και εντοπίζει τον καταναλωτή – χρήστη.

2. Καταχωρεί την αγορά και αυτόματα:

α. Αφαιρούνται πόντοι ίσοι με το ποσό σε ευρώ της έκπτωσης επί της αγοράς του καταναλωτή (π.χ. ο καταναλωτής αγοράζει αγαθό αξίας 50,00 € σε κατάστημα που χορηγεί έκπτωση 10%. Το ποσό της έκπτωσης είναι 5,00 € οπότε θα του αφαιρεθούν 5 πόντοι).

β. Προστίθενται πόντοι ίσοι με το ποσό σε ευρώ που έχει πληρώσει ο καταναλωτής μετά την έκπτωση (π.χ. ο καταναλωτής στο προηγούμενο παράδειγμα πληρώνει 45,00 € οπότε πιστώνεται με 45 πόντους).

Ο καταναλωτής θα μπορεί να εισέλθει στο portal ή στην εφαρμογή για κινητές συσκευές και να δει τους πόντους που έχει συγκεντρώσει, καθώς και αναλυτική λίστα – report με τις αγορές του.

English

Download our mobile app

To use Open Mall at it's best

       

Open Mall Image

κανόνες δημοσιότητας